Ei tuotteita ostoskorissa.

Ilmoittautumislomake
Instagram

Tietoa tilaamisesta

Ostaminen

Tuotteiden selaaminen onnistuu sivuston oikeassa yläkulmassa olevasta pudotusvalikosta "Verkkokauppa". Valikosta voit valita halutun tuoteryhmän tai mennä verkkokaupan sivustolle valitsemalla "verkkokauppa".

Tuotesivulla valittavana ovat ominaisuudet kuten väri ja koko. Ominaisuudet tulee olla valittuna, jotta tuotteen voi lisätä ostoskoriin. Ostoskoriin pääset klikkaamalla oikeassa yläkulmassa olevaa ostoskoria. Ostoskorista näet tuotteet, joita olet ostamassa sekä hinnat. Mikäli halutut tuotteet ovat korissa, voit jatkaa eteenpäin.

Ostoskorin jälkeen tietolomakkeella tulee syöttää omat tietosi huolellisesti. Tässä lomakkeessa valitaan myös toimitustapa. Lomakkeen täyttämisen jälkeen siirrytään maksamaan Paytrailin maksupalveluun. Onnistuneen maksun jälkeen palvelu palaa takaisin verkkokauppaan ja saat tilauksestasi tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin.

Noutotoimituksesta lähetetään sähköposti, kun tuotteet ovat noudettavissa valitsemastasi toimipisteestä. Postitse toimitettavat tuotteet toimitetaan ilman erillistä ilmoitusta.

 

Varasto- ja tilaustuotteet

Tuotteet ovat pääosin varastossamme. Mikäli tuote on tilaustuote, siitä on ilmoitettu tuotteen sivulla ja tällöin toimitusaika vaihtelee 2-6 vkon välillä, riippuen toimittajan tilanteesta.

 

Toimitus

Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 2-5 arkipäivää ja kuljetusaika tavasta riippuen 2-5 päivää. Varastosta löytyvien tanssituotteiden toimitusaika on noin 7-10 arkipäivää siitä, kun Dance Art on lähettänyt tilausvahvistuksen. Tilaustuotteiden toimitusaika on 4-6 viikkoa. Tilaustuote on mainittu tuotteen sivulla. Toimitustapa valitaan oston yhteydessä palvelussamme. Onnistuneesta tilauksesta lähetetään tilausvahvistus oston yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiin. Toimitamme pääsääntöisesti vain täydet toimitukset, ellei muuta ole sovittu.

Juhlapyhien (esim. joulu) ja koulumme kesäloman (heinäkuu) aikaan toimitusajat voivat olla pidempiä. Mikäli tuotetta ei ole valmiina varastossamme, toimitusaika vaihtelee tavarantoimittajasta riippuen 1-4 viikkoon. Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin sekä mahdollisiin hintavirheisiin. Ota yhteyttä toimistoomme, jos haluat peruuttaa myöhemmin toimitettavan tuotteesi, tai jos sinulla on kysymyksiä toimitusajoista.

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty. Kuluttajalla on oikeus ilmoittaa peruuttamisesta myös ennen tavaran toimittamista. Kts. vaihto ja palautus.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaisesti. Toimitustavat ovat nouto Riihimäki tai Hyvinkää 0€ (toimipiste valitaan oston yhteydessä) ja posti/matkahuolto 5€.

Noutopaikat:

Hyvinkää

Tiistaisin 11.00-12.00 tai muut ajat sopimuksen mukaan (ota yhteys toimisto@danceart.fi)

Osoite: Ahokaari 6, 05800 Hyvinkää

Puhelin: 040-705 26 34

Sähköposti toimisto@danceart.fi

 

Riihimäki

Tiistaista Perjantaihin 10.00-15.00 tai muut ajat sopimuksen mukaan (ota yhteys toimisto@danceart.fi)

Osoite: Hämeenkatu 25-27, Majakan Kauppakeskus 2 krs. 11100 Riihimäki

Puhelin: 040-705 26 34

Sähköposti: toimisto@danceart.fi

 

HUOM! Saat viestin, kun nouto on noudettavissa!

Voit varmistaa noudon vielä ennen tuloasi, puhelimitse tai sähköpostitse. Postitamme tuotteet ilman erillistä huomautusta toimitusaikojen puitteissa. Myös osatoimituksista tulee noutoviestit.

 

Hinnat ja maksaminen

Ilmoitetu hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetuskustannuksia, ellei toisin mainita. Jos hinnastossa on suuria hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, mikäli voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheellinen hinta.

Maksutapoina ovat kaikki kotimaiset verkkopankit ja tunnetut luottokortit, kuten Visa ja Mastercard. Lisäksi kauttamme voi ostaa Jousto –laskutus/luottopalvelulla.

Yritysasiakkaat voivat sopia laskutusvaihtoehdosta Dance Artin kanssa erikseen.

______________________________________________________________________________

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

______________________________________________________________________________

Paytrail-tili

Mitä jos verkossa ostaminen olisikin helpompaa?

Paytrail säästää sinut toistuvilta toimitus- ja maksutietojen syöttämisiltä verkko-ostoksilla. Rekisteröidy ja liitä korttitietosi (debit tai credit) käyttäjätiliisi vain kerran. Jatkossa vahvistat ostoksesi tuhansissa eri verkkokaupoissa yksillä tunnuksilla. Palvelu on ilmainen.

Näin se toimii

1. Siirry verkkokaupassa maksamaan ostoksesi. Luo ilmaiset Paytrail-tunnukset maksun yhteydessä, tunnistaudu pankkitunnuksillasi ja jatka maksamaan.

2. Lisää maksukortti (debit tai credit). Kortin tallentaminen ja maksaminen on turvallista.

Tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan Paytrail.comissa ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi. Jatkossa vahvistat ostoksesi yksillä tunnuksilla tuhansissa eri verkkokaupoissa!

Paytrail-tilin kautta tehtävissä korttimaksuissa maksutapahtuman sopimusosapuolina toimivat Paytrail ja kortin haltija.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

______________________________________________________________________________

 

Vaihto ja palautus

Me Dance Artilla haluamme tietysti, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Mikäli kuitenkin haluat palauttaa tavarat tai osan toimitetuista tavaroista, tulee se tehdä 14 vrk kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja vahingoittumattomia sekä alkuperäisten hintalappujen tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Mikäli tuote ei ole uudelleen myytävässä kunnossa, palautusta ei voida vastaanottaa.

Tilauksen peruuttaminen tulee tehdä ilmoittamalla siitä peruuttamislomakkeellamme tai sähköpostitse peruuttamislomakkeesta löytyvillä tiedoilla. Tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty. Kuluttajalla on oikeus ilmoittaa peruuttamisesta myös ennen tavaran toimittamista.

Tuotteet voi palauttaa ainoastaan postitse. Kuluttaja vastaa palautuskustannuksista. Tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen ei ole toistaiseksi mahdollista, joten kehotamme sinua ystävällisesti palauttamaan vastaanomattamasi tuotteen/tuotteet ja tekemään uuden tilauksen.

Palautustilanteesta syntyvä varojen palautus suoritetaan palauttajan ilmoittamalle pankkitilille.

Ohje palautukseen:

Täytä paketin mukana tullut palautuslomake ja toimita se meille sähköpostitse tai palautuksen mukana. Voit myös tehdä palautusilmoituksen sähköpostitse, jolloin siinä on mainittava palautuslomakkeessa kysytyt asiat. Pakkaa tuotteet huolellisesti, varmistaen niiden säilyvyyden lähetyshetkeä vastaavana. Palautus ei ole kelvollinen, mikäli tuote ei ole ehtojemme mukaisessa kunnossa tai palautuslomaketta ei ole toimitettu tai sen tiedot ovat puutteelliset.

 

Reklamaatiot

Pyrimme tarkistamaan jokaisen lähetyksen huolellisesti. Tuotteet lähtevät meiltä uutena ja ovat virheettömiä. Mikäli tästä huolimatta saat virheellisen/väärän tuotteen, ota meihin välittömästi yhteyttä asian hoitamiseksi.

Dance Art noudattaa toiminnassaan kuluttajaviranomaisten suosituksia, mutta ei luonnollisesti vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä kuten henkilökunnan sairastuminen tai häiriöt kuljetuksissa. Mikäli este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä Dance Artilla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.